Google Webmaster

Friday, January 12, 2018

Keputusan Peperiksaan Separa Perubatan

Pihak SPA telah mengemaskini link semakan untuk calon-calon memeriksa keputusan peperiksaan Separa Perubatan Gred U29 di portal mereka. Anda yang terlibat boleh menggunakan link di bawah untuk melihat keputusan anda.



Semakan keputusan peperiksaan online Latihan Separa Perubatan Gred U29 :

Latihan Separa Perubatan Gred U29 (Semenanjung)

Sila layari laman web :

http://online.spa.gov.my/online/keputusan_pe_online.php?pemerolehan=SK20160013

Latihan Separa Perubatan Gred U29 (Sabah)

Sila layari laman web :

http://online.spa.gov.my/online/keputusan_pe_online.php?pemerolehan=GAllipoli

Latihan Separa Perubatan Gred U29 (Sarawak)

Sila layari laman web :

http://online.spa.gov.my/online/keputusan_pe_online.php?pemerolehan=SW20160012

Apa juga keputusan yang diperolehi, saya berharap ia adalah yang terbaik untuk anda. Jika anda gagal dalam peperiksaan, usah berputus asa kerana masih ada peluang di tahun hadapan. Kemaskini maklumat dalam SPA supaya nama anda tercalon lagi di peperiksaan yang akan datang.

Masalah tidak cukup persediaan semasa peperiksaan, gangguan server yang tidak stabil, talian internet yang terputus-putus, soalan tidak terpapar dengan lengkap pasti memberi kesan kepada keputusan peperiksaan Separa Perubatan anda.

Sama ada pihak SPA akan membuat peperiksaan ulangan atau tidak, dinasihatkan anda supaya sentiasa peka dengan sebarang berita dari pihak SPA. Perlu diingat bahawa, pengambilan Separa Perubatan ialah 2 kali setahun, jadi anda yang masih belum berjaya perlu bersedia untuk peperiksaan dan temuduga pada bulan Mac dan September setiap tahun. Tarikh dan masa yang sebenar akan diumumkan oleh SPA.

Mohon tinggalkan soalan anda di bahagian komen jika ada sebarang pertanyaan atau cadangan. Kami akan cuba untuk membantu menjawab soalan-soalan anda.

Anda yang lulus dalam peperiksaan online Separa Perubatan, sila rujuk Panduan Persediaan Temuduga Separa Perubatan.

No comments:

Post a Comment