Google Webmaster

Thursday, August 25, 2011

Idea Hadiah Wedding Unik


Jika anda dijemput untuk menghadiri perkahwinan kawan baik anda, ini tidak bermakna anda perlu membeli pengantin perempuan atau pengantin lelaki hadiah yang biasa seperti pembakar roti atau pasu. Hari ini ada banyak hadiah unik yang akan dihargai oleh pasangan yang baru kahwin. Berikut adalah beberapa cadangan bagi hadiah perkahwinan yang unik.

Adalah selalu bagusnya untuk memberi sesuatu yang peribadi bagi pasangan. Anda akan mempunyai banyak pilihan dalam hadiah perkahwinan. Satu hadiah yang bagus adalah satu inskripsi jemputan perkahwinan di kaca atau di akrilik. Banyak laman web seperti Renown Gift menawarkan produk seperti itu, dan ia akan membantu pasangan itu selama-lamanya mengingati hari istimewa mereka. Mereka akan mengambil kata-kata dari jemputan dan menulisnya di atas akrilik segi empat tepat atau sekeping kaca. Ia juga membuat sekeping produk perbualan yang bagus.

Satu lagi hadiah yang unik ialah membuat helai memo perkahwinan untuk pasangan. Mereka mungkin mempunyai album foto, tetapi jika anda boleh membuat helai memo yang mengandungi barang-barang dari perkahwinan itu, seperti serbet tertulis, bunga yang ditekan dari hiasan, dan lain-lain, ia mungkin membuat hadiah yang indah.

Gambar adalah satu lagi hadiah yang indah. Banyak peruncit online ada membekalkan hadiah unik ini. Anda boleh menghantar gambar perkahwinan kepada pasangan yang baru kahwin. Pasangan tu juga boleh tambahkan nama pasangan, tarikh perkahwinan, dan lain-lain di ruang yang kosong. Ia membuat hadiah yang cantik serta fungsi bagi semua orang. Jika anda tidak tahu apa gambar untuk menghantar, anda boleh memberitahu pasangan itu tentang niat anda dan biarkan mereka memilih foto.

Salah satu idea untuk menyediakan hadiah perkahwinan yang unik adalah membuat lilin dengan kata jemputan mereka. Anda akan mencari kedai menjual lilin perkahwin di pasaraya dan membuatkannya mengikut imaginasi anda sendiri. Ini boleh menjadi hadiah yang agak murah dan berbaloi untuk pasangan pengantin tu.

Anda juga boleh memberikan pasangan pengantin dengan "hadiah pengalaman" yang menyeronokkan. Ia boleh semudah kupon ke restoran yang mereka suka mengunjungi. Jika anda mahu bagi hadiah yang lebih mewah, anda boleh memberikan mereka pakej cuti sebagai pakej bulan madu. Hanya pastikan ia adalah sesuatu yang mereka ingin untuk melakukan atau membiarkan mereka memilih dan kemudian anda beli.

Dengan sedikit usaha dan kreativiti, anda akan dapat fikirkan sesuatu hadiah perkahwinan yang unik untuk memberi kepada pasangan pengantin tu dengan bajet yang anda mampu keluarkan.

No comments:

Post a Comment