Google Webmaster

Tuesday, August 23, 2011

Kado Hadiah Bagi Tetamu Perkahwinan Anda

Selain dari perayaan mewah untuk tetamu perkahwinan, ia sudah menjadi tradisi untuk memberi tetamu beg dengan sesuatu kado hadiah untuk dibawa pulang selepas majlis perkahwinan. Bukan sahaja pasangan perkahwinan memberikan kek dan wain, kini mereka telah menyediakan hadiah perkahwinan untuk rakan-rakan mereka juga.

Ada pasangan yang membuat putusan untuk meletakkan hadiah yang suka ramai dalam kotak hadiah. Anda boleh pilih beg hadiah dalam talian yang berbeza yang boleh anda beli dengan harga pemborong juga. Menemui sebuah beg yang cukup besar dan sesuai dengan genggaman tangan anda dengan ruang yang mencukupi untuk barangan lain. Beg yang anda pilih harus mempunyai reben untuk membuat ia kelihatan bergaya. Terdapat beg barang yang dimaksudkan untuk barangan berat dan ini adalah pilihan bagi hadiah perkahwinan. Satu beg yang boleh dipakai lama adalah pilihan yang baik bertanding dengan membeli dua lapis kain yang hanya akan koyak untuk membuka hadiah perkahwinan anda. Anda mungkin mahu memberikan hadiah yang berlainan bagi tunggal dan yang berkahwin dalam parti.

Gadis-gadis muda boleh mempunyai 3 set dalam menggilap kuku manakala wanita boleh diberi lilin wangi atau losyen. Hadiah custom seperti cawan dan manset adalah hadiah yang baik untuk lelaki. Jika masa terhad, anda hanya boleh menempah dalam talian dan mempunyai hadiah yang disesuaikan dengan tarikh majlis perkahwinan anda sebaik sahaja barangan sampai, semua yang anda perlu lakukan adalah memasukan hadiah masing-masing di dalam beg barang dan hantar kepada tetamu dalam jamuan perkahwinan.

Ia adalah mudah untuk memilih antara hadiah perkahwinan jika anda hanya boleh dipadankan dengan tema perkahwinan seperti tuala semasa musim panas, lilin semasa musim sejuk, dan banyak lagi. Jika anda ingin memberikan hadiah yang lucu dan nakal memastikan bahawa hadiah itu adalah sesuai dipersembahkan anda dan tidak kelihatan menyakitkan hati kepada sesiapa sahaja dalam majlis perkahwinan. Anda boleh meletakkan flipflops di dalam beg untuk tema perkahwinan pantai.

Sudah tentu tetamu yang dijemput oleh anda akan memahami apa sahaja yang anda berikan kepada mereka. Apa yang penting ialah anda teringat untuk memberikan mereka sesuatu sebagai balasan bagi kehadiran mereka. Ada hadiah yang mewakili tempat di mana pasangan akan melawat selepas perkahwinan mereka seperti losyen perlindungan matahari jika pasangan itu akan bertolak untuk pakej bulan madu. Tidak kira apa token perkahwinan anda, apa yang benar-benar penting adalah anda bersedia sesuatu yang kecil dan boleh dihargai oleh para tetamu.

No comments:

Post a Comment