Google Webmaster

Monday, September 5, 2011

Hadiah Perkahwinan Cenderahati and Aksesori yang Murah

Perkahwinan adalah sambutan yang meriah, dan sepatutnya tidak ada apa-apa tekanan apabila menyediakan hadiah perkahwinan, cenderahati dan aksesori. Terdapat banyak majlis perkahwinan diadakan setiap tahun di Asia Tenggara. Adalah dianggarkan bahawa lebih daripada berpuluh-puluh juta wang dibelanjakan untuk majlis perkahwinan di kalangan Asia Tenggara dalam satu tahun. Purata bajet perkahwinan untuk satu pasangan adalah lebih kurang $10,000 - $20,000 sekarang.

Mencari Kedai-Kedai Menjual Hadiah Perkahwinan
Anda boleh mencari pelbagai kedai-kedai untuk memperolehi hadiah perkahwinan dan cenderahati yang bergaya tanpa membelanja terlalu banyak bajet anda. Cara yang terbaik untuk mengurangkan kos adalah untuk mengurangkan harga hadiah perkahwinan, cenderahati, dan aksesori. Jika anda adalah tetamu untuk menyertai majlis perkahwinan kawan baik anda, anda boleh menanyai kawan baik anda yang apa hadiah dia ingat menerima. Jika mereka tidak menyebutkan apa hadiah yang dimahukan, cadangan saya adalah membuat senarai pendek perkara-perkara yang anda tahu pasangan suka lakukan. Apabila mengkaji semula senarai itu, membuat keputusan mengenai apa hadiah yang awak harus belik akan jadi sangat mudah!

Kadang-kadang pasangan memberikan hadiah kepada tetamu mereka selain daripada cenderahati perkahwinan. Hadiah yang diberikan mungkin dalam pelbagai bentuk yang berbeza, tetapi semua ini adalah sebagai satu cara untuk tetamu meraikan dan mengingati perkahwinan pasangan itu.

Pelbagai Cenderahati Perkahwinan Yang Anda Boleh Menyediakan
Cenderahati perkahwinan adalah satu bahagian yang menyeronokkan dalam perkahwinan. Mereka boleh dibuat dengan pelbagai bentuk - bekas gelembung disesuaikan, kotak candy, beg gula-gula, mint tin dan sebagainya. Anda boleh dapat banyak ideal dengan cari di laman web yang dikhaskan untuk bekalan hadiah perkahwinan. Kamu akan kehairan yang internet boleh berikan sungguh banyak pilihan daripada yang anda boleh bayangkan. Anda boleh membuat keputusan sendiri apa hadiah yang berguna dan remeh untuk anda.

Macam mana perkahwinan akan jadi tanpa aksesori? Sesungguhnya terdapat majlis perkahwinan yang indah tanpa aksesori, tetapi apa cara yang lebih baik untuk menyampaikan keanggunan daripada oleh flaunting aksesori perkahwinan anda? Salah satu contoh utama aksesori adalah buku pelawat. Terdapat biasanya jadual yang ditujukan kepada buku pelawat, bersama-sama dengan gambar pasangan yang berkahwin. Beberapa pasangan menyediakan dengan cara yang lebih kreatif. Mereka mempunyai matte yang besar di mana tetamu boleh mendaftar nama-nama mereka dan menulis mesej galakan dalam matte tu. Ini seolah-olah lebih berguna daripada buku pelawat; ia adalah sesuatu yang boleh dipaparkan di rumah anda secara terbuka. Ia juga lebih menarik untuk melihat daripada Melibas melalui buku tandatangan yang tidak bermakna.

Anda tidak perlu untuk membelanjakan wang yang banyak untuk menyediakan hadiah perkahwinan, cenderahati, atau aksesori. Anda harus membuat keputusaan apa yang anda mahu dan berapa banyak anda mampu untuk berbelanja. Jika anda tiada ilham, anda bolehlah membuat penyelidikan! Ia mengambil sedikit usaha untuk membuat penyelidikan online dan cari hadiah perkahwinan, cenderahati, dan aksesori yang anda mampu membeli. Satu perkara penting untuk diingati ialah tidak mengorbankan kualiti untuk harga. Anda tidak mahu menjejaskan keanggunan perkahwinan anda dengan hadiah perkahwinan, cenderahati, dan aksesori yang hodoh.

No comments:

Post a Comment