Google Webmaster

Thursday, September 8, 2011

Idea untuk Hadiah Perkahwinan

Hadiah perkahwinan adalah sebahagian ditetapkan oleh agama, budaya dan adat resam sosial. Setiap bahagian dunia mempunyai upacara hadiah berbeza yang menentukan penggerakan. Sekali lagi, peranan anda dalam satu perkahwinan (peserta atau tetamu), umur anda, hubungan dan taraf ekonomi anda akan menentukan apa yang patut anda belikan.

Sebagai pasangan bakal di ambang ke langit ketujuh, hadiah berkisar harapan dan impian bersama. Isyarat nikah rumah dan gaya hidup hadiah, muzik, seni dan kemewahan. Berilah hanya yang terbaik untuk satu sama lain.

Ibu bapa pasangan memberikan hadiah yang menunjukkan harapan dan aspirasi untuk anak-anak mereka. Hadiah memberikan warisan yang mulia dan nilai-nilai keluarga yang tradisi. Majlis perkahwinan dengan barang kemas, pakaian pengantin wanita, pusaka, kereta, sterling opsyen, barangan antik, sijil hadiah adalah antara barang-barang perkahwinan yang kena disediakan.

Hadiah Perkahwinan Persendirian
Hadiah perkahwinan ahli keluarga individualistik, mengikut umur, hubungan dengan pasangan dan tahap keintiman. Tumpuan adalah keriangan dan kegembiraan melalui perak, kristal, tembikar, hiasan rumah, hadiah elektronik, koleksi, dan pereka-memakai. Pihak-pihak yang pra-perkawinan, koktail dan makan malam adalah lain persembahan yang bergaya.

Kawan akan memberikan kesatuan dengan cara yang berlainan. Riang, lucu, nostalgia, kekanak-kanakan, tulus - raison d'etres hadiah penganugerahan juga berlainan. Membeli-belah yang didorong oleh sentimen boleh termasuk kit berbulan madu, lace, linen, tempat lilin, perkahwinan atau buku resipi, belajar-salsa-bersama keahlian, barangan sukan, langganan hadiah, atau hadiah-hadiah yang nakal.

Rakan perniagaan dan tetamu yang terhampar jauh bertakwa kepada bunga, wain, aksesori pakaian dan lain-lain yang sederhana, token tahniah tahniah.

Masa perkahwinan adalah masa bonhomie. Pakai baju pengantin dan menghadiri majlis perkahwinan. Ia merupakan satu peristiwa yang perkadaran angkasa yang memerlukan hanya yang terbaik keghairahan manusia dan bergembira. Kemenyan memabukkan yang masih wujud "bahagia selama-lamanya."

No comments:

Post a Comment